Jag diggar ELLE!

Jobbade en kort morgon idag, börjar jobba igen om en kvart. Då ska jag stryka ca 1½ timme och sen väcka F. Sen kommer de andra två hem och då lär det väl bli lek och stoj, som vanligt.

På min rast gick jag till Balham och köpte en adapter som jag ska ha med mig till Portugal, behöver den för mobilen. Behöver ingen till datorn, för i Portugal har de samma eluttag som i Sverige :)

Jag köpte även nyaste numret av ELLE. Har verkligen fastnat för den tidningen de senaste veckorna, den är förbannat snygg och välgjord! Älskar formgivningen och sättet de inspirerar en på. Får se om jag fortsätter köpa den i Sverige, den är ju ganska dyr, men har bestämt mig för att (försöka) skära ner på shoppingen så då kan jag lika gärna unna mig ett schysst magasin istället. Typ. Måste försöka få någon ordning på min garderob också. Hm. Lättare sagt än gjort, indeed.

Ikväll blir det fotboll på puben, The Duck is the place to be. HEJA SPANIEN!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej. Kul blogg och du skriver bra! Hoppas också på Spanien :)

2010-07-07 @ 17:15:02
URL: http://snedsteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0