Att vara den man är

Det är få människor som förstår och accepterar på riktigt. Jag vet vilka de är och de är värdefulla för mig. Det kanske finns fler, men har inte sett det - än.

Jag har ett jobb där jag känner mig behövd och duktig. Jag behöver inte höra att det jobbet inte är bra nog och att jag är dum som inte har något bättre, för det är inte sant.

Jag tycker om ett vardagligt liv med mycket rutin, samtidigt som jag älskar äventyr och det spontana livet. Jag kan vara både och, men tyvärr är det inte alltid det går hem.

Bara lite tankar som snurrar runt just nu. Ta det som ni vill, jag bryr mig faktiskt inte. Jag är jag, take it or leave it.

Just nu saknar jag vardagslivet i Piteå. Jag trivs där och de som inte har förståelse för det kan ju dra åt h-vete eller nåt. Faktiskt. Ursäkta mitt ordval, men jag är less på att folk skrattar och gör sig roliga över Norrlands mysigaste stad. Speciellt de som inte ens har varit där. What's the problem?

Detta är inte riktat till någon speciell utan jag skriver detta till allmänheten. Borde inte ens behöva skriva det, men man vet ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: jenny

att vara sig själv är det viktigaste här i livet! jag gillar dig precis som du är ;) vi måste hinnas ses något i sommar med!

2010-06-30 @ 15:42:52
URL: http://www.metrobloggen.se/viklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0