Famous people & dåliga domare

Glömde ju berätta att jag såg en kändis när jag var i Knightbridge igår. Nämligen Emma Watson, från Harry Potter ni vet. Först gick jag förbi ett café, där hon satt. Tyckte att jag kände igen den där tjejen och när jag var på väg åt andra hållet gick hon på gatan, tillsammans med en vän eller vem det nu var. Hon var mycket kortare än vad jag trodde, värsta liten. Men väldigt söt!

Måste även få beklaga mig lite över domarna i årets VM. Seriosly, what's up?! Förstår inte vad det är för jäkla nissar de har valt ut egentligen. Hoppas de skärper till sig i slutspelet, så här kan det inte fortsätta.

Har förresten bokat hemresan från Värmland nu, kommer hem den 19/8, en torsdag, ganska sent på kvällen. Be there!

Over and out.

Godnatt.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0