Girls just wanna have fun

Var bortbjuden på middag ikväll, riktigt trevligt! :) En tjejkväll, typ. Jättegod mat och riktigt bra sällskap! Några droppar rosé för mycket kanske, men det är smällar man får ta. Behövde piggas upp lite också, inte bara genom vin haha, men genom lite tjejsnack och så vidare.

Saknade min familj jättemycket förut idag, plus mina vänner och Johan, såklart. På tal om Johan. Han har bokat flygbiljetter hit nu! :D Wuhu! Så han kommer alltså hit. Kan ju int' bli bättre, eller hur?! Det gjorde min dag! :)

Lär vara trött imorgon, men dagen lär flyta på som vanligt. Tar C till skolan och sen ska jag städa barnens badrum och stryka lite. Brukar vara ganska chill, får en liten stund för mig själv.

Vi hade en riktigt bra eftermiddag i parken, ungarna sprang omkring och lekte och klättrade och hade sig. De ramlade en hel del, men det är bara att säga "oopsie! up again!" och så är de glada igen. Man kramas och tröstar dem lite och skämtar lite, sen är det bra. De är så duktiga, mina sötisar.

Ska strax sova.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Charlene

Man ska ta ett glas för mycket ;)

2010-07-01 @ 00:41:40
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0