Grått och trist

Jag åkte inte till London för att mötas av regn, regn, regn. Tji fick jag! Idag har det varit grymt tråkigt väder, med undantag för en gnutta solsken runt lunch. Bah. Ska bli gött att få lite sol i Portugal i alla fall, lite drygt en månad kvar. Hoppas jag orkar stå ut.

Det blev en lugn eftermiddag idag, det gillas. Ungarna skötte sig relativt bra och det gick bra att bada de två pojkarna på egen hand. De fick leka lite extra, det var uppskattat.

Åt pizza till middag idag, orkade inte laga något själv.

Ska bli så grymt skönt med fredag och helg (+ pengar) imorrn. Är barnvakt på kvällen, men det betyder att jag kan titta på den stora TV:n och ha tillgång till typ 1000 kanaler - sweet!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0