I'm just not in the mood

Imorse ville jag inte gå upp. Jag var så jäkla trött och hela morgonen kände jag mig bara så less på allt det här. Ångrade lite att jag åkte tillbaka hit. Vet inte ritktigt varför, men ibland kommer det bara. Det är verkligen kul här, speciellt på helgerna, men ibland blir allt bara kaos på veckorna. Är inte det att jag saknar Sverige jättemycket, saknar nog min "vanliga" livsstil. Det är ofta roligt att jobba med barnen, men jag är ju van att göra precis vad jag vill. Är inte det att jag inte pallar andras regler och så, är mest känslan av att inte behöva känna sig i vägen för någon. Vet att jag får röra mig fritt i huset och att jag är en del av familjen, men ändå. G köper hem mat som jag vill äta, men jag känner ändå inte att jag kan gå och ta precis vad som helst när som helst. Har ett eget rum, men när som helst kan ungarna gå in där om de får för sig det. Det gjorde de igår, var visserligen bara en kvart kvar av rasten, men ändå. Den sista kvarten vill jag verkligen bara ha lugn och ro. Bara vara mig. Lyckades få dem att gå ut ganska smidigt, men ändå. Ibland vill jag bara vara ifred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0