I'm so tired today

Shit alltså, vad trött jag är idag. Inte blev det bättre för att F var jobbig imorse. Runt lunch blev han dock gladare, efter lite mat i magen. Förstår honom. Jag fick jobba över 1½ timme, på grund av att stackars lilla C hade ramlat på skolan och slagit hål i huvudet så det blödde. :( Som tur är mår han bra nu, de limmade ihop såret. Är glad att det gick bra och jag fick ju min lunch till slut, plus ett löfte om lite extra betalt på fredag. Det tackar vi för. Är dessutom ledig heeela helgen, ingen barnvaktning alls. Skönt! Inte för att jag har något emot att vara barnvakt någon kväll då och då, men familjen är borta hela lördag och söndag, så då får jag huset för mig själv. Lugnt och tyst.

Ikväll måste jag ta itu med att städa mitt badrum och tvätta lite. Kör nog vittvätt ikväll och färg på torsdag, då jag är barnvakt. Sounds like a plan, doesn't it? Ska ha en dejt via msn med J också, sweet! Ska försöka lägga mig tidigt, är som sagt väldigt trött. Behöver SOVA. Jag älskar att SOVA.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0