Lite tur i oturen

Var på Kings Road idag och kollade i roliga affärer :) Hittade ett par nya favoriter. Hittade även en present till Johan, som jag tror passar honom jättebra ;) Lite av en slump sådär. Eftersom jag inte vill avslöja för mycket så kan jag inte berätta så mycket om vad som "hände" när jag köpte den, men jag lyckades få precis som jag ville utan att be om det. Expediten var lite butter först, men efter ett tag började vi prata om stjärntecken och helt plötsligt var hon jättetrevlig och glad.

Imorgon börjar en ny vecka med jobb. Tror dock att jag får i princip hela fredagen ledig, eftersom familjen ska iväg igen. Den här gången till Italien. Håll tummarna för bra väder i London, det är ju midsommar som ska firas i Hyde Park! Prognosen ser helt okej ut, just nu.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0