Things to do...

Ja, jag har a lot of things to do. Eller egentligen är det inte så mycket, om man tänker efter. Jag ska försöka organisera min packning till London. Hur mycket behöver man egentligen på 8 veckor? Jag VET att jag kommer att shoppa, tyvärr, haha! Men får inte bli lika mycket som sist, då kommer jag inte hem billigt... hm. Syrran ska hjälpa mig snart, då kanske det blir någorlunda ordning på det hela.

Idag har jag hälsat på farmor, hon är söt, min älskade lilla farmor :) Sen tog jag en promenad in till stan för att gå på bolaget och fika med Emma :) Tog bussen hem och ska snart börja fixa lite, som sagt.

Johan fortsatte söderut idag. Det var riktigt kul att ha honom här hos mig i några dagar :) Kommer att sakna honom mycket när jag är i London. Igår spelade vi När & Fjärran till en bit efter midnatt. Jag vann!! Igår vandrade vi Slåttdalsskrevan, riktigt nice. Bilder kommer, så småningom.

Ikväll ska jag och syrran gå ut och käka, det blir nog också nice :)

Pja, det var väl en ganska bra uppdatering för er som är intresserade.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Marika

Roligt att höra att du verkar ha det bra. Längtar också efter sommarlov och att bara kunna vara ledig och leva livet:) Men, men inte ens vecka kvar nu sen är de stora proven avklarade iaf. Vi borde prata i tele snart btw! Sköt om dig! Puss

2010-06-04 @ 16:55:08
URL: http://hockeyrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0