Tröttelitrött

Hej jag heter Ylva och jag är trött.

Jag saknar Johan jättemycket idag. Och Thea. Och Maja. Och Jessica. Och Johanna. Ska träffa Nina om lite drygt en timme, det blir nice :) London är inte detsamma utan mina tjejer. Som tur är kommer åtminstone några av dem vara här i sommar så att jag kan spendera en massa tid med dem - high five!

Har (förutom ca 1½ timme på morgonen) jobbat mellan 12:30 - 18:00 idag, en väääldigt lång eftermiddag alltså. Visserligen sov F ett par timmar och jag ägnade mig åt lunch, strykning och att plocka ur diskmaskinen.

På min lediga förmiddag gick jag ner till Northcote Road och Debenhams. Utan plånbok, som tur var... jag ser fram emot rean, som tydligen börjar i slutet av juni. Finns förbannat mycket fint i affärerna som jag vill ha. Gosh.

Ska snart byta om och fixa lite.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0