Bilder från gränsen



Uppe vid första liften. Sedan var man tvungen att åka ner för en kort backe för att åka upp med nästa lift och därefter var det bara att slänga sig ut i första, bästa pist ;)




Lunchpaus! Inte min öl, men den passar ganska bra där i snön, tyckte A.




Härliga backar!




Det är svårt att fånga den fantastiska omgivningen på bild. Kändes ganska häftigt att befinna sig där uppe bland bergen.




Vet inte varför det står "Mattis" under "mina" snowblades, men det var grymt kul att åka. Vi körde den här skidposen ganska många gånger, vi kände oss coola.




Kommentarer
Postat av: Emmie

OJ, vad sugen jag blev på att åka nu!

Fantastiskt härliga bilder! ♥

2010-03-01 @ 22:44:55
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, vad vackert. Dit vill jag också fara någon gång ! Ni hade tur med vädret, annars hade det inte blivit lika bra bilder över fjällvärlden./Mami

2010-03-02 @ 18:12:08
Postat av: Hanna

vilka underbara foton! nu blev jag gaaaalet åksugen!

2010-03-02 @ 18:42:13
URL: http://metrobloggen.se/orebrostudent

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0