Lugn och fin

Idag har jag fixat så att jag och Malin kan få göra vårt kulturinslag, hade lite tur som fick tag i den jag skulle prata med nästan på en gång. Skönt att det är gjort. Har även kikat lite på olika sommarjobb som jag ska söka, ska kolla upp mina referenser imorgon eller till veckan. Först och främst skulle jag såklart vilja ha jobb på ÖA, det skulle nog ge ganska mycket för min "karriär", haha, eller vad man nu ska säga. Det är ju journalist jag siktar på, liksom. Om jag inte får sommarjobb där så har jag dock några andra alternativ, ett jobb vill jag ju ha. Och pengar. Cash is king. Har många planer inför sommaren, så måste ha lite kapital. Kanske borde få tummen ur och fixa ett extrajobb här också?

Nästa vecka har vi bara lektion på måndag och sedan är vi lediga. Eller ja, en del plugg måste ju göras men det känns bra att inte ha några fler föreläsningar etc. Då kan jag koncentrera mig på att läsa kurslitteratur inför hemtentan och liknande. Sweet! Känns som om jag ligger i fas just nu, känns bra, mycket bra.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0