Snart är sommaren här, plocka blommor och bär...

Underbart väder är det i Piteå idag!

Igår var vi några som tog en tripp till Luleå för lite shopping. Vi åt lunch på en uteservering i gassande sol, ganska mycket utomlands-feeling på det! Köpte en rosa pikétröja från Gina Tricot, jättesöt! Bild kanske kommer. (Borde försöka ta tag i mitt bloggande igen, älskar att skriva, spelar inte så stor roll vad jag skriver - bara jag får skriva.) På kvällen satt vi oss nere vid en sjö och drack rosévin. En helt underbar dag och kväll var det igår, I must say.

Låg ute och läste förut, Yrke: Journalist, som ingår i vår kurslitteratur. Måste fortsätta läsa imorgon, vi har tenta den 31:a maj och den vill jag inte kugga på.

Jag och Johan gjorde pannkakor till middag idag - mums! De blev maffiga och mättande.

Värt att notera att jag om precis tre veckor kommer att befinna mig i LONDON! <3 Känns nästan lite overkligt, faktiskt. Ser fram emot min resa, har saknat London väldigt länge nu.

Nu ska jag kolla lite på Sverige - Canada och fixa lite med musik.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! Jag har precis kommit hem från usa eftre att ha varit au-pair där. Men nu till sommaren vill jag prova på och vara det i London tänkte bar fråga hur du jobbar som au-pair där och om du söktem ed någon organisation? :)

2010-05-18 @ 09:23:45
URL: http://ntornborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0