Inspirerad till max!

Igår var vi på en riktigt bra föreläsning, jag blev grymt inspirerad. Jag har så många olika idéer som jag vill förvekliga. Funderar även på att starta en ny blogg, eftersom jag inte lyckas få till designen på den här och har tröttnat lite på mitt bloggnamn. Hm. Vill liksom göra en nystart och ha en annan inriktning på bloggen, den här är så sjukt spretig och kanske lite för personlig. Oh well. Vi får se, ni märker om det blir några förändringar ;) Har dock lite beslutsångest vad gäller bloggportal. Väger mellan blogg.se, blogspot.com och wordpress.com - någon som har några förslag/tips? För- och nackdelar? Jag trivs på blogg.se men tycker att det är lite tråkig design och kan ju vara kul med något nytt.

Ikväll ska jag jobba igen. Det blir nog kul!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Robert

Med wordpress har du oändliga möjligheter med bl.a. design, funktioner m.m.

Jag kör själv med WP.



Vad har du för dig nu då? :)

2010-11-06 @ 15:54:37
URL: http://modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0