Fashionabelt värre

Beskriv din stil med 3 ord.
Varierad. Cool. Bekväm.

Vad innebär mode för dig?
Stil och personlighet.

Vilka är dina favoritaffärer/butiker?
Just nu är det nog Monki. Gillar även Zara och Jack Wills. Finns ju massor med fler.

Shoppar du second hand?
Ja, gärna.

Vilken är din favoritdesigner?
Dior och Marc Jacobs.

Vad är din favorit i höst?
Mina nya skor, som jag ska köpa innan månaden är slut.

Hur mycket shoppar du för i månaden?
Inte så mycket, försöker köpa mycket på rea eftersom jag vill spara pengar till att kunna resa.

Dyraste plagget respektive billigaste?
Det dyraste jag har är nog min nya skinnjacka som har kostat ca 1700 (köpte den dock på rea)  - plus mammas gamla dunjacka från Fjällräven. Det billigaste är nog mina baslinnen från Primark. 

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Ja, om inte mer. Jag ska bli rik.

Brukar du tröstshoppa?
Nja, inte direkt. Men ibland "unnar" man sig ju...

Högklackat eller lågklackat?
Converse är bäst. Men älskar mina svarta stövletter också, de är välanvända och lagom höga.

Vilken är din drömväska?
Någon från Dior eller Marc Jacobs. Har spanat in några godingar på Harrods.

Vilket blir ditt nästa köp?
Ett par svarta höst/vinterskor. Typ kängor med någon slags klack och snörning.

Vilka är dina stilikoner?
Har nog ingen specifik. Blir inspirerad av H&M-katalogen och ELLE.

Favoritplagg just nu?
Mina jeansleggings från MQ.

Favoritaccessoarer?
Mina egentillverkade silverhalsband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0