Regnet, det bara öser ner.

Vilket skitväder det är idag. Det spöregnar och blåser (lite). Hu! Imorse tog jag och Johan bilen till skolan, men eftersom jag var klar tidigare tog jag en promenad hem och jag tänker spendera resten av dygnet inomhus. Jag kommer att ägna mig åt slutuppgiften i Medieteori 2, loggboken för redaktionsövningen och Top Model. SOunds good, huh? Blir nog en del Betapet också. Och TV-tittande. Man behöver sådana dagar ibland.

Imorgon ska jag ha en helt LEDIG DAG! Det ser jag fram emot. Och på fredag har vi feedback och därefter kommer jag att ta HELG! Så jävla skönt! Har stressat en del de senaste två veckorna, vilket känns i hela kroppen. Jag är trött och lite halvdeppig och allmänt omotiverad till saker och ting. Samtidigt har jag ett helt dussin med planer i skallen som jag vill förverklig, typ nu på en gång. Men var sak har ju, som bekant, sin tid.

Nä, nu blir det strax lunch. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0