Bra start!

Modo vann med 2-0 borta mot Brynäs ikväll!! :) High five! Vilken bra start på hösten.

Jag har också fått en bra start på hösten och tänker fortsätta i samma spår. Jag ska vara ambitiös och seriös, målmedveten och försöka tänka smart. Måste komma igång med läsning lite bättre den här terminen och försöka att ta en sak i taget. Vill inte stressa sönder mig, men vill ändå försöka hålla ett högt tempo.

Just nu sitter jag och tittar på debatten i TV4. Har redan bestämt mig för vad jag ska rösta på, men intressant ändå. Det är faktiskt kul med politik! Synd bara att så många mest ägnar sig åt att smutskasta varandra.

Imorgon ska jag försöka ta det ganska lugnt, läsa kurslitteratur och kanske ta en promenad. Har ont i halsen och känner mig lite dassig, men ska försöka vila upp mig under morgondagen. Jag och Johan ska kolla på en lägenhet också :) Den är ganska liten, men kanske kan vara något ändå? Vi får se, är kul att kolla i alla fall.

Puss!

Kommentarer
Postat av: SEXBLOGG NÄSTA?

nej de är dock tagna från internet :) men har ändrat lite:)

2010-09-16 @ 21:25:03
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: SEXBLOGG NÄSTA?

jo jag vet det men jag kryssade ner sidan o kom på det senare

2010-09-16 @ 21:35:39
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0