Den kom tillbaka - med dunder och brak!

Jag talar om förkylningen. Vaknade vid 5-snåret imorse och det kändes som att mitt huvud skulle sprängas. Halsen kittlade och jag var tvungen att snyta mig ett tiotal gånger innan jag till slut kunde somna om. Hade ställt väckaren på 08:31 men orkade inte gå upp förrän vid halv elva. Så jäkla trött, i hela kroppen. Blev ingen föreläsning för mig idag, måste lära mig att lyssna på min egen kropp för en gångs skull. Har varit förkyld sedan i onsdags och ändå gått till skolan och aktiverat mig varje dag. Idag är det en vilodag, imorgon också.

Har fixat lite med min scrap book idag :) Saknar London och mina gullisar.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0