Skallebank

Var grymt trött imorse och hade huvudvärk. Har fortfarande lite huvudvärk. Tror att jag dricker för lite och sitter för mycket vid datorn...

Aja. Idag lämnade jag in mina redigerade sidor för tidningsproduktion. Kommer att få massor av kritik, men jag har gjort mitt bästa.

Det var möte med Universitetstidningen idag, en slags bilaga till Metros studenttidning. Spännande, men lite ostrukturerat. Kanske blir bra ändå? Jodå, det tror jag.

På fredag ska vi ha litteraturdiskussion och sen blir det till att börja planera redaktionsövningen. Det kan nog ta sin lilla tid... ska bli kul dock, att leka tidningsredaktion. Vi ska göra ett skitbra jobb!

Snart kommer Johan hit :)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0