Tiden går och jag med den.

För nästan precis ett år sedan genomförde jag ett beslut (kan man säga så?) som förändrade mitt liv ganska radikalt. Nu i efterhand är jag glad att jag gjorde det, för det var precis vid rätt tidpunkt. Hade jag väntat för länge hade det kunna bli värre. Fast det hände ju en del skit ändå. Tänk så mycket skit - och även så mycket BRA - som kan hända på ett år.

Förra hösten var vild och galen. Och glad! Jag hade så jävla kul förra hösten :) Hela min första termin här i Piteå och även jullovet var en fest, typ. Jag insåg att jag aldrig kommer att vara ensam. Mina val i livet spelar stor roll, såklart, men även om det är ett tråkigt val kan det ändå leda till någonting positivt :)

High five för ännu en glad höst i Piteå! Hoppas det blir så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0