Uppochner-onsdag

Idag har vi kämpat på med tidningsredigering. Var ganska frustrerande före lunch, förstod mig ju inte allt på en gång, då blir jag irriterad. Efter lunch fick vi en uppgift, vi skulle "härma" en tidningssida. Gick rätt bra, fast när jag var i princip klar och skulle spara allt gick det inte. Det blev "error" och så försvann allt. Gah! Som tur var gjorde det inte så mycket eftersom det bara var träning. Hoppas det funkar bättre när vi ska göra våra inlämningsuppgifter...

Fick reda på att vi får komma och kolla på en lägenhet också! :) Vi ska dit och kika imorgon efter skolan. Är två före oss i kön, så vet inte riktigt hur stor chans vi egentligen har att få den om vi vill ha den, men förhoppningsvis kan vi knipa den ;) Håll tummarna!

När jag gick hem från skolan språkade jag med Hanna, det var riktigt nice! :) Måste göras om snart ju.

Glömde dock att jag skulle ha hämtat ut en kamera innan jag gick hem... suck! Så jag knallade tillbaka till skolan i tron av att klockan var 15:45, men när jag kom till skolan var den ca 17:05 och då hade Servicecenter precis stängt. Typiskt! Såg fel på min klocka, den är lite lurig. Aja, får fota på måndag istället, bilderna ska ju vara klara till på tisdag kväll.

Den 12:e november ska jag och Jenny på fredagsfinalen av Idol i Luleå! :) Det kommer att bli grymt skoj!

Snart är det läggdags. Jag är TRÖTT! Och kramsugen. Tur att Johan är här :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0