Valvaka

Idag röstade jag för första gången! Det kändes bra, riktigt bra. Äntligen kan man vara med och göra rätt för sig och göra sin röst mer hörd. Hoppas att det går vägen nu.

Kollar valvakan på SVT nu. Det är sjukt obehagligt att SD ser ut att komma in i Riksdagen. Usch. Fy fan. Jag skäms över Sverige, hur tänker vissa egentligen?! Har ni ingen skam i kroppen? Eller har ni tappat bort hjärnan? Tänk lite, snälla! Fast nu är det för sent. Tyvärr har SD en partiledare som är riktigt bra på att tala och är en grymt bra debattör. Synd att folk inte ser igenom fasaden. Stackars er och stackars oss andra, som antagligen får lida för det nu.

Och det kittlar fortfarande i min hals, som aldrig förr. Hostan är kvar också. Orkar inte mer av det nu :( GAH! Förhoppningsvis kan jag få en god natts sömn inatt och må åtminstone lite bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: Hanna

sjukt val. verkligen sjukt. har gått med i SSU nu. förändring måste ske!

2010-09-20 @ 12:29:16
URL: http://metrobloggen.se/orebrostudent
Postat av: Ylva

Bra där, dude!!

2010-09-20 @ 13:59:15
URL: http://ypple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0