Allsång!

Idag cyklade jag från Mange till farmor och hälsade på :) Hon blev jätteglad och då blev jag också det! Jag och syrran (som sommarjobbar där farmor bor) följde med på fika. Då fick tanterna och gubbarna besök av en snubbe (även han en gubbe) från Missionskyrkan. Han hade med sig en gitarr och sjöng lite, det blev även lite allsång. Trevligt värre! Jag kände igen hälften av de som satt i matsalen, eftersom även jag jobbade där för några somrar sedan. Det är kul att de fortfarande hänger med, även om de inte kommer ihåg mig. Det är lite synd, jag fäste mig nämligen vid några av tanterna, de är så söta!

Imorgon ska jag till banken och fixa. Tjoho! Typ.

Om ca 1½ timme blir det So You Think You Can Dance för hela slanten! Puss!

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; det bästa är nog allt folk! Alla är jätte trevliga :) Eller dom flesta.. haha!

2009-08-05 @ 21:01:50
URL: http://evelinaoeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0