Jag plockar ner skorna från hyllan

Ikväll ska jag göra comeback som fotbollsdomare,det ni! Blir en match imorgon också. Ärligt talat är jag inte så peppad, men det beror nog mest på att jag är lite nervös. Jaja. Det går nog bra ska ni se.

Jag köpte en fin bricka idag, med frukter på. Gjorde även ett litet besök hos mormor idag och fick med mig några lakan, örngott och dukar hem :) Just ja, jag fixade ju en hemförsäkring också. Well done! Den var dubbelt så billig som jag hade räknat med, så det var ju toppenbra, minst sagt.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Paula

Hej hej, jag kom in på din blogg när jag googlade au pair london. Jag undrar vilken förmedling du åkte med eller om du åkte privat. Har nämligen själv funderingar på att åka iväg ett år :)Har bara svårt att veta vart jag ska börja!

2009-08-12 @ 21:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0