LOL!

Haha, dagens ord :) Dagen som för övrigt har varit busy, det har hänt mycket kul! Vi startade med minigolf, jag och Hanna fick storstryk av Magnus och Simon haha, men det var nice att spela. Sen åt vi glass, mycket mumsigt! Därefter åkte vi ett gäng till Nyänget och chillade någon timme innan vi åkte in mot stan igen. Vi hade picknick i parken och sen blev det volleyboll i några timmar :)

Sammanfattningsvis så har den här helgen varit grrreat!

Imorgon måste jag ta itu med all packning. Wish me luck! Jag har jobbigt mycket saker...

Well, nu ska jag nog spela lite Sims 3. Wuhu!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

nice med picknick och volleyboll :)

2009-08-09 @ 23:30:37
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0