Pick och pack

Suck, jag hittar inte vissa saker som jag ska ha med mig när jag flyttar. Bl.a. mina Kosta Boda-glas och pizzatallrikar. Suck! Jag har tittat i varenda skåp, låda och kartong som finns i detta hus. Nästan. De verkar inte finnas någonstans! Är hos pappa nu och jag vet att jag inte tog med dessa saker hem till mamma efter min studentmottagning. Fan också. Well, jag hittade i alla fall mitt Modo-bäddset och en sån där grej med knoppar man kan hänga saker på. Haha, har tappat ordet totalt. Jag hittar däremot min Modo-handduk, vilket också är irriterande.

Förhoppningsvis ska jag träffa Marika sen idag :) Ikväll är det Magnus som gäller!

Nu ska jag fixa vidare. Tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0