Trodde du ja!

Hej hej hallå!

Vad gjorde jag igår? Jag fixade och fixade och fixade! Jag och mamma for till Rusta och shoppade loss, 877 kr stannade min nota på... min plånbok blev inte glad, men jag köpte ju faktiskt bara nödvändiga saker.Sedan for vi hem och käkade lite, jag stökade lite på mitt rum och sen bar det iväg till Coop Forum för att köpa första bästa (ehm, ja) dammsugare. Jag hittade en på rea för 299 kr, haha! Awesome. Huvudsaken är ju att den kan suga ;) Dessutom så tar det ju inte direkt lång tid att dammsuga ett rum på 20 kvm...

På kvällen blev det spel och partaj hemma hos Emma och strax före midnatt bestämde vi oss för att gå ut. Kön till O'learys var dock lång och kändes dryg, det var inte värt det, så vi splittade på oss. Jag och Magnus gick till Framnäs och träffade lite folk och kvällen avslutades på Max - MUMS! :) Tur att vi fick skjuts hem, det var så jävla kallt ute, hu!!

Idag har jag och Magnus lekt "Shag, Marry or Kill" hahaha! Det är kul. När han åkte för att jobba promenerade jag in till stan och sedan vidare hemåt. Samtidigt försökte jag fixa nåt skoj att hitta på ikväll. Just nu lutar det 99% åt att vi ska käka middag på Marco Polo, det ser jag fram emot :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: anne

rusta är ju grymt ;D

2009-08-15 @ 16:45:48
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0