Tuff match och finbesök!

Idag hade jag inte lika bra flyt, jag har ofta svårt för 12-åriga pojkar haha! Det var en bra och innehållsrik match, de spelade tufft och blev irriterade när jag missade saker eller inte dömde som de tycker att jag skulle. Det blev till slut 5-1 till Hägglunds mot Anundsjö.

Annars har jag umgåtts med min älskade vän Marika som tittade förbi på ett efterlängtad besök :D Vi hade (som vanligt!) mycket att prata om :) Förhoppningsvis hinner vi ses (minst) en gång till innan jag flyttar.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Melissa

sv: mm skulle inte ha något emot att åka tillbaka :), var i kroatien och bosnien i några veckor!

2009-08-13 @ 21:40:23
URL: http://melissaas.blogg.se/
Postat av: Marika

Men vad söt du är Ylva:D Har verkligen saknat dig! Förhoppningsvis kan vi hålla kontakten bättre framöver och vi måste absolut ses åtminstone en gång innan du far ju. Du är min älskling :) <3

2009-08-13 @ 23:14:06
URL: http://hockeyrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0