London calling?

Den senaste veckan har jag drömt om London 2-3 gånger. Inatt drömde jag att jag kom tillbaka till min vädfamilj och Daisy och Charlie blev jätteglada! På kvällen skulle jag sitta barnvakt. Det var en väldigt realistisk dröm! Lite synd att den inte var sann...

Kanske är det ett tecken? Kanske inte.

Vid den här tiden för ett år sedan var jag hemma i Sverige och hade ganska nyligen fått en ny värdfamilj. Ett tag där var jag nästan orolig för att jag inte skulle hitta någon och då hade jag inte haft en aning om vad jag skulle göra... vilken tur att jag fick åka tillbaka igen! :) 

Här kan ni läsa mina inlägg från december förra året; http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.5925944

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0