Det börjar dra ihop sig

Just nu befinner jag mig i det varma och sköna landet Portugal tillsammans med min värdfamilj. Kommer hem till London igen den 19:e augusti. Två dagar senare, den 21:a augusti, lyfter jag mot Stockholm för några dagars vistelse innan jag tar bussen hem till Örnsköldsvik. Jag kommer alltså hem fredag eftermiddag den 24:e juli :) It's gonna be legendary! Typ.

Är nog inte så många som läser det här, eftersom det knappt är någon som vet om att de här bloggen finns, men det blir det ändring på den 21:a juli. Då slutar min tid som au pair i London, för den här gången. Vem vet, kanske kommer jag tillbaka och gör samma grej igen? Hur som helst kommer jag att återvända så ofta jag kan, London är mina drömmars stad!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0