Home sweet home

Hello!

Nu är det Örnsköldsvik som gäller för hela slanten. Jag har kommit hem. På riktigt. Just nu är jag lite förvirrad, jag har inte hunnit känna efter ordentligt hur det känns. Det tar ett tag innan man kommer in i verkligeheten, I guess.

Från och med nu är det den här bloggen som kommer att gälla, istället för http://www.metrobloggen.se/londonaup för er som vill fortsätta läsa mitt pladder :)

Just nu befinner jag mig hos Magnus, vi var ute igår. Det var kul! Träffade några f.d. klasskamrater och lite annat folk - nice! Var egentligen planerat att stanna hemma och mysa, men det kommer att bli tid till det också, I'm sure.

På återseende!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0