Sol!

Idag skiner solen - härligt! :) Sitter inne just nu (ja, vid datorn, faktiskt) men ska snart ta och gå ut en stund tror jag. Är hos pappa, men måste hem till mamma sen och fortsätta att packa upp. Ska försöka ligga i trädgården tillsammans med min iPod också.

Är fortfarande sjuk/förkyld. Kände mig väldans snorig imorse. Inte mys. Halsen gör liiite mindre ont, men gör sig ständigt påmind. Hostan har minskat, för tillfället. Peppar, peppar, ta i trä!

Vovven (Bella) ligger och halsover på golvet bredvid mig. Hon skällde och hade sig imorse, men jag var så trött så jag var nog knappt medveten om det. Söt är hon i alla fall :)

Well... ikväll blir det Magnus. Det blir nice! Förhoppningsvis mår jag ännu lite bättre då. Om jag fortfarande mår så här imorgon kväll och på fredag så blir det nog inte Yran för min del, tyvärr. Det vore inte nice!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

här skiner inte solen :( buhu. lyx !

2009-07-29 @ 12:34:42
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0