Ännu en fredag

Den här veckan har gått väldans fort. Shit pommes frites! Ännu en helg är här - high five!

Det gick bra på min audition igår, men jag kom inte vidare. Eller ja, jag blev inte utvald. Men det var kul ändå, att testa, liksom :) Jag är ganska nöjd, faktiskt.

Det blev ännu en awesome filmkväll igår, vi såg The Pianist (en av de bästa filmer jag sett!) och The Phantom Of The Opera. Den sistnämnda var också bra, men något förrvirrande. Synd att man inte fick se så mycket av Gerard Butlers snygghet. Grr. Fast den långhåriga killen var en riktig sötnos, så det var nice.

Ska snart gå till tvättstugan och hämta min tvätt ur torktumlaren. Sen ska jag nog ta en liten tupplur eller spela Betapet. Lär väl bli någon typ av lunch sen också.

Blir spinning ikväll, faktiskt. Eller ja, i eftermiddag. Sen ska vi nog käka pizza och så blir det ju såklart IDOL! Jag ser fram emot att höra duetterna, speciellt den med Erik och Tove.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: emma

Hejhej! Halkade in på din resedagbok. Funderar på att åka som au pair till London och undrar vilken förmedling du åkte igenom? träffade du mycket engleska vänner? tacksam för svar =)

2009-11-14 @ 02:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0