Didn't we almost had it all?

Idag slog det mig en tanke, en sådan där klyschig tanke: gav vi upp för lätt? Eller rättare sagt; gav jag upp för lätt? Skulle kunna svara både ja och nej på den frågan. Jag har dock bestämt mig för ett svar, I think: nej. Det går inte att tänka på någt annat sätt. Jo, det går, men jag borde verkligen inte och det ska jag inte. Livet går vidare och jag med det. Jag är glad. Jag älskar livet! Ibland hittar man tillbaka till det förflutna, ibland inte. Ibland så blir det full framåt. Just nu satsar jag på det sistnämnda, på gott och ont. Ska försöka stanna upp och tänka efter också, så gott det går.


Kommentarer
Postat av: Ida

helt rätt! :) You go girl! :D

2009-11-10 @ 22:50:56
URL: http://delstaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0