Försoning

Idag blev det bullbak, mycket nice! :) Blev ca 60-70 bullar, wuhu! Vi klämde raskt i oss fyra var och sedan delade vi upp dem i påsar. Min frys (läs: mitt frysfack) är knökfullt nu.

Tittade färdigt på Försoning förut idag. Den utspelar sig till viss del i Balham, det gillas :) Där har man varit många, många gånger :) Det var vid den tunnelbanestationen en av bomberna under andra världskriget föll. Tragiskt! Slutet på filmen var riktigt sorgligt.

Imorgon är det i princip helg! Har redan börjat tagga, det här blir nog riktigt bra! :) Blir Luleå på lördag - kul! Först ska vi bara ha den första lektionen i radio. De förväntar sig tydligen att vi ska ha läst i någon av böckerna innan, för att vara lite förberedda. Hm, det kunde de väl ha kläckt ur sig tidigare? Nästan ingen i klassen har beställt dem, high five! Haha, det går nog bra ändå. Är ju en väldigt basic kurs, hoppas jag, eftersom ingen av oss har någong direkt erfarenhet att hålla på med radio.

Lyckades få ihop lite att skriva på skolbloggen också, skrev om artikeln ni kan klicka er fram till i mitt föregående inlägg här.

Det blir nog sängen snart. Jag är trött. Blir nog lite O'boy först :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0