Min måndag

Pja, den började inte bra. Jag försov mig! Vaknade ca 8:41 och vi börjar 9:00 och alla föreläsningar etc. är obligatoriska i den här kursen. Så... det var bara att hoppa i kläderna och knata iväg, jag tog med mig ett äpple som frukost. Blev ca 25 minuter sen, men hade tydligen inte missat så mycket. Som tur var slutade vi rätt tidigt, så jag gick hem och åt riktig frukost, gröt och mackor. Sedan knatade jag tillbaka för ännu en föreläsning som började 13:00.

Det gick ganska bra på boxningen, det var kul, som sagt :)

Imorgon ska jag tvätta, lämna in ett CV och hämta ut ett reportagecage. Ska göra en radiointervju på onsdag, lite spännande, eller hur?

Ska snart sova. Har en del sömn att ta igen, I guess.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0