Nu jäklar!

Oh shit, vilket tempo det var på dansen ikväll, men det var skitkul! :) Speciellt kul med lite nya moves, dock lite svårt att hänga med i början, haha!

Dagens bästa nyhet är ju i alla fall att Dan Hinote kommer till Modo! :D Nu jäklar, nu vänder det! Ska bli spännande se vad publikfavoriten kan tillföra den här gången, säkert en hel del!

Idag har jag inte gjort lika mycket som jag hade tänkt mig, jag sov nämligen till typ halv tolv... menmen, har gymmat i alla fall och det är jag nöjd med. Har även mailat angående praktikplats. Jag ringde först, tre gånger, men fick inget svar.

Nu sitter jag och väntar på Paradise Hotel ;) Spelar lite Betapet under tiden.

På fredag kommer mami hit, yeay! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0