Skön dag idag

Var lite småputt imorse, men inget att hänga läpp över.

Jag har gjort allt på min lista, förutom att dammsuga. Det kan jag gott göra imorgon. Fick "prata" med en telefonsvarare i typ 10 minuter när jag ringde till Bredbandsbolaget. När jag äntligen skulle få personlig service hamnade jag i kö och det var 6-10 minuters väntetid, så jag gav upp. Har inte råd att sitta och vänta, faktiskt. Jag skickade ett mail istället, varför kom jag inte på det innan? Anyway, sedan ringde jag min bovärd. Han lyckades fixa min lampa - yay! :D Ringde om praktikplats också, chefredaktören skulle vara tillbaka imorgon så jag prövar då istället.

Efter lunch blev det fiiiiiika på Ekbergs, mycket lovley, as always. Blev dock en krämbulle idag istället för deras underbara chokladkaka med grädde.

Skulle gå på Afro Power Dance idag, men det var inställt på grund av sjukdom. Bah. Men jag och Susie Q tog en långpromenad istället - värsta nice! Man känner sig lite extra hurtig när man är ute och går i kylan. Känns som om det ger mer effekt, på något vis.

Efter lite kvällsmat kom Susie Q hit för att se på film med mig, vi bunkrade upp med ostkrokar (inte ostbågar!) och popcorn. Vi började med American History X (riktigt bra!) och Singing In The Rain (awesome!) och här sitter jag nu. Ska snart sova. Sköööönt!

Imorgon är det dags för audution. Är (typ) klar med mitt intro. Det blir nog bra.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0