Toppenhelg!

Jag har haft en riktigt bra helg, med riktigt bra sällskap! :)

Pepparkakorna blev bra, vi bakade för ett halvt kompani! Drack roséglögg också, smaskens. Blev Blossa också, såklart. Med russin! Efter ett par timmars bakning traskade vi hem till Tarzan för att se Barcelona - Real Madrid. På vägen dit fastnade vi på Max, vi var hungriga. Fy tusan, så gott det var!

Barcelona vann med 1-0, det gillas! Vi lekte lite frågesport också, jag fick 7/12 men kunde fått bättre. Nästa gång, då jäklar! ;)

Modo vann igår också, så underbart! Måste försöka se en match när jag är hemma vid jul, helt klart. Är ju ren magi att se Foppa och Näslund på isen tillsammans. Kärlek, det är vad det är!

Imorgon har vi föreläsning. Kanske bäst att tänka på refrängen snart, jag är trött.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0