Ensam och... lycklig?

Idag kände jag att jag verkligen trivs med mitt liv som det ser ut nu. Det är så jävla awesome! Jag gör vad jag vill, när jag vill. I princip. Jag tar hem vem jag vill, när jag vill. Jag äter vad jag vill, när jag vill. Ja, ni fattar. Jag bestämmer det mesta och behöver inte rätta mig efter någon annan här hemma. Jag har redan fått "träna" på den biten i ca 20 år. Nu är det min tid som gäller!

Jag fattade ett stort (och tråkigt) beslut för ett par veckor sedan och jag ångrar det inte. Jag brukar ha lätt för att bli bitter, men inte den här gången. Faktiskt. Det är synd att det blev som det blev, men just nu är det rätt. Kanske blir det annorlunda om ett tag, kanske inte. Vem vet? Den som lever får se. Jag vill leva här och nu!

Ska gå och ta hand om tvätten nu, sen blir det nog lite film. Eller Betapet. Det bestämmer ju jag, eller hur? ;)

Tyvärr väntar en ganska tuff skolvecka. Bah. Men det är bara att kämpa på. Dessutom får jag umgås med några av mina favoriter samtidigt, det är ju ganska toppen, liksom.

Puss!

Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A ♥

läs&kommentera bloggen, lovar dig, du kommer inte ångra dig :)



http://mathildasworld.blogg.se

2009-10-05 @ 20:11:38
URL: http://mathildasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0