Ensam?

Imorse åkte Mini hem. Det var kul att ha henne här, trots att jag varit dyngförkyld hela veckan. Jag är så förbannat jävla less på att vara sjuk nu.

Känner mig lite ensam just nu. Vet inte riktigt varför. Det känns lite konstigt bara. Förut hade jag alltid en person som jag alltid kunde ringa till när jag kände mig nere. Den personen finns fortfarande, men nu är sitationen lite annorlunda. Jag har ingen som bara är för mig. Jag har flera personer jag kan vända mig till och jag gör det, ibland. Ibland känns det som att man stör, som att man gnäller över lite. Det är skönt att vara ensam, men just nu önskar jag att jag hade någon. Jag saknar Någon. Vet inte om jag saknar en viss person just på det sättet, men saknar någon på något sätt. Just nu i alla fall. Det gäller dock att inte blanda ihop känslorna. Det är svårt.

På något sätt är jag glad också, faktiskt. Blev glad för ett litet tag sedan, bara för en till synes ganska liten sak. Det är nice att bli glad för sådant. :)

Ikväll blir det lite fest, men jag ska hålla mig nykter. Tog en cider igår, kändes inte direkt jättebra för min kropp, så jag vilar ikväll. Får se om jag orkar en helkväll eller bara förfest. Orkar inte vara sjuk längre. Bah. -_-

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0