Examination 2

Imorgon är det dags för examination i Tidningsjournalistik. Jag känner mig förberedd, ska sitta på skolan imorgon och småplugga lite plus skriva den där jävla studiejournalen. Kommer att gå bra :) Ska bli intressant och det blir nog bra diskussioner. Förut idag satt vi och spånade, det var en riktigt bra idé!

Imorse klev jag faktiskt upp strax efter nio, det ni! Hade lite saker att fixa, bl.a. köp av födelsedagspresent och uthämtning av P-piller.

Blev lite extra god middag idag, fick sällskap också, trevligt! :) Och flummigt, haha! Det blev lite frågesport också. Måste göras om! ;)

Ska bli skönt att komma hem till Ö-vik en sväng i helgen, tycker jag.

Nä, hörni, nu blir det sängen. Wish me luck inför morgondagen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0