Halsont

Fan också. Ont i halsen. Igen. Will this ever stop? Tydligen inte. Fan också.

Redovisningen idag gick bra, men vi fick ungefär 10 minuters förberedelse. Lite sent påtänkt kanske? Ja. Aja, det var ju en ganska bra utmaning att få improvisera lite, helt okej.

Ska snart upp till Ankars och göra en intervjuanalys, sen blir det hem till dusch, plugg och middag. Vet inte exakt vilken ordning ännu. Måste verkligen komma igång med Läslogg 5 nu. Skärpning!

Är så jävla irriterad för att jag har ont i halsen igen. GAAAAAAH!

Skickade ett födelsedagskort till Daisy förut förrsten. :) Hoppas hon får det, verkar ju vara lite sisådär med post till London. Hm.

Är irriterad på en viss person också, fortfarande. Eller det börjar minska, tyvärr. Ja, det är faktiskt tyvärr, eftersom min irritation är väldigt befogad. Vet inte riktigt hur jag ska hantera det här, kan tyckas vara en bagatell men av ren princip så är det inte okej. Jaja. Det löser sig nog snart. Jag hoppas och tror det. Jag tycker ju faktiskt om den här personen ändå. Synd bara att man springer om varandra hela tiden, man har så mycket att göra nästan hela tiden. Men that's life. Studentlivet är livet, me like!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0