Hard work work!

PUH! Jag sitter och pustar ut efter två låååååånga arbetsdagar. Redaktionsövningen har varit riktigt kul och intressant och man har fått visa vad man går för när det gäller skrivandet. Det var hyfsat tighta deadlines, men vi lyckades bli klara runt 19 igår men jag kom hem ca halv tio. Idag hade vi redovisning, ärligt talat så var vår tidning helt klart bäst. På många sätt. Bra jobbat, Budbärarn! ;)

Ska snart laga middag, det blir köttbullar och snabbmakaroner - och ketchup! Gott. Det blev sallad till lunch. Gott.

Om ca 1½ timme ska jag kila över till Moa, där blir det Idol! :) Kanske blir Kåren sen, är lite sugen eftersom det är rockkväll ikväll Awesome! Får se om jag får någon med mig, det är en annan femma, haha! Alla är ganska slitna efter den här veckan.

Imorgon blir det fotbollskväll, awesome! Danmark - Sverige står på schemat. Blir feeest! Det förtjänar vi verkligen. Ska inte plugga ett dyft i helgen. Det är åtminstone planen. Håll tummarna för att jag lyckas hålla mig till den!

Fick förresten en sjukt jobbig räkning från min Internetleverantör idag. Den är smaskig; 717 kr! Fy fan. Jag måste betala för september, oktober och november. Eh... var och i vilken deal kom vi överens om det? Jaja. Är väl bara att betala. Suck.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0