Leende guldbruna ögon

Eller är de blå? Det blev Sven-Ingvars igår också, värsta nice. Speciellt en tisdag, liksom.

Var segt att kliva upp imorse, hade hellre haft söndag och legat kvar i ett par timmar till. Men a student gotta do what a student gotta do, helt enkelt. Dagen började med en timmes föreläsning om samarbetet mellan sjukvården och media. Sedan hade vi möte med våra redaktionsgrupper. Jag känner mig peppad, det ska bli kul att testa på. Vi ska göra en tidning på tolv sidor, bestående av diverse artiklar, notiser och krönikor. Vi ska jobba dubbelskift imorgon, 8:30-23:00, så det blir tufft. Intressant, dock.

Inatt har det spöregnat och så även imorse, men nu har det spruckit upp och solen skiner :) Awesome! Jag ska snart ta en promenad till Jysk och spana in en gästsäng. Kan behövas, eller hur, syrran? ;)

Ikväll blir det Afro Power Dance. Yay! Känner mig lite seg dock, det blev ett par glas vin igår. Det var gott, men inte så värst nyttigt. Jaja, det är bara att köra på, eller hur?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0