Luddigt

Idag var det nära att jag/vi kom i konflikt med en av våra lärare. Tror inte det finns någon i klassen som direkt gillar denne just nu. Vi får direktiv hit och dit och inte de som vi fått från början. Vi ska skriva bara för att skriva, för att fylla ut. Det är ju värdelöst. Suck. Var en massa annat också, men vi valde att "lägga oss". Faktiskt. Det är inte värt det... vi gjorde om uppgiften och jävlades lite med henne, mellan raderna. Eller ja, pikade lite, kanske. Skönt att vara klar, dock.

Jag och Susanna gjorde klart referat- och protokolluppgiften också, well done us! Sen käkade vi couscoussallad till middag - mums! :)

Senare joinade jag några andra i klassen på Kalles. Flummigt, haha! Blev ett glas vin. Välbehövligt, fast ändå inte. Aja, man lever bara en gång. Borde gå och lägga mig snart, men ska spela lite mer Betapet och sen kanske jag tittar lite på Saw 3, bara för att ;) Hm, får väl se hur mycket sömn det blir efter det då haha, men ja... det är en bra film, men jävligt äcklig.

Lyssnar lite på Boyzone också, värsta nostalgi. Sweet.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0