Mitt i tillvaron

Hm. Jag får inte igång syrrans tv och ljudet till mammas dator funkar inte. Ni kan ju gissa hur kul jag har haft det ikväll :) Haha! Well, har spelat lite Betapet och käkat lite choklad. Är dock less på den nu, konstigt nog. Lagade middagen förut, förresten. Citronkyckling med färsk pasta, riktigt gott blev det! Nästan lika bra som när mamma gör den, faktiskt.

Tänk vad skönt det är ibland att göra nästan ingenting. Jag älskar att vara ensam, ibland. Jag hämtar nog kraft genom att vara ensam. Det är så jag funkar. Tänk vad skönt, hörni. En del hämtar kraft och energi genom att vara med andra, men vi är ju olika, eller hur? Är tämligen ovanligt att jag sitter hemma både fredag- och lördagkväll, men jag behöver verkligen någon slags rehab, haha! Studentlivet är livet - men ibland är det fan hårt!

Ikväll har jag pratat med några av de underbara människor jag träffade i London. Jag saknar!! Det har jag nog sagt ett antal gånger :) Min värdmamma berättade att Freddie kan gå nu! Han tog sina första steg när han var tio månader och nu stapplar han runt överallt där hemma. Sött eller vad?! Önskar att jag kunde vara där och se honom. Saknar Charlie och Daisy också. Väldigt mycket. Tänk att man kan fästa sig vid de små liven så pass mycket. De är för alltid mina gullungar :)

Måste nog skaffa ett slags extrajobb så att jag har råd med en tripp till London snart. Har en del på sparkontot redan nu, men planerar ett besök till Stockholm respektive Göteborg under julledigheten, så det lär gå åt en del pengar där. Lätt värt det, men sen då? Hm. Ja, extrajobb blir det. Typ.

Jag ser verkligen fram emot mina kommande tre år i Piteå. De kommer att bli grrreat! Har redan träffat många underbara människor som är one of a kind, I'm telling you, haha! Det kan nog inte bli så mycket bättre än så ;) Me like.

Nä, nu kallar sängen + en film på mig. Det tror jag bestämt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0