Sömntuta?

Eh, ja? Jag vaknade för ungefär en timme sedan, typ 11:47. Det kändes lite weird. Bestämde mig igår för att inte ställa någon väckare och titta vad som hände! Vaknade runt fem imorse och sedan somnade jag om. Well, är skönt att sova ju :)

Blev inte film igår, jag läste lite och sedan låg jag ungefär en timme och läste/raderade gamla sms. Haha, några av dem var från Hanna, vi hade sms:at på skolan hela dagen. Gratis sms, ni vet. Var väldigt många från Marika också, från när Modo mötte Timrå i kvartsfinal 2008. Behöver jag säga att det inte var speciellt muntra sms?

Jag vet inte riktigt vad dagen idag kommer att bjuda mig på. Det återstår att se :) Ska ev. träffa en viss person, vet inte om det är en bra eller dålig idé. Det återstår också att se.

Suck, jag blir så irriterad över att det inte är något ljud på den här datorn! I-landsproblem.com :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0