Äntligen fredag!

Ja, ser man på, det är fredag - igen! Vad kul! Yessssssss!

Idag cyklade jag till Ö&B och handlade lite, sen handlade jag lite på ICA och slutligen lite på Systembolaget. Heh. Jag är ganska trött idag, bådar inte gott. Meeeen jag ska ha en bra kväll/natt, bara så ni vet. Ja.

Köpte Aftonbladets Elitserieguide - "Hockeybibeln" - den verkar nice. Åh, nu längtar man ju inte lite tills det drar igång. På torsdag, då jävlar!

Sitter och lyssnar på musik nu, sen blir det middag på stan med Grums. Mums! Hehe, där fick jag allt till det. Ja.

Det är tråkigt väder här idag. Det var sol när jag vaknade men när jag var på väg hem från Ö&B började det typ regna. Inte kul.

Btw, jag har varit lite duktig idag också. Jag har kommenterat Moas läsloggar, kändes bra att göra bort det så fort som möjligt. Blir alltid lite jobbigt när det ligger och väntar. Såå nu kan jag festa med gott(!) samvete i helgen, eller hur? Kanske ska göra lite annat också, men trevligt blir det hur som haver. Ja. Kanske blir bio imorgon, vem vet? Kanske blir gospelkosnert på söndag, vem vet?

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0