Bakis

Åh hujedamej. Well, inte allra värsta jag varit med om, jag överlever, liksom.

Den här helgen har varit riktigt NICE. I fredags var det Idolkväll och en blev det ett par glas vin hos Tarzan. Gott! Igår spenderades dagen på badhuset i Öjebyn, det var riktigt trevligt. Blev god mat till middag också, kyckling och ris, sweet! Hm, mer då? FEZT på kvällen, som ni kunde läsa igår. Det var skoj, lite galet, men riktigt skoj, haha! Journalist - javisst!

Planen var att gå vidare på Kalles men jag bangade och valde sängen istället. Skönt.

Idag är jag seg, fy fan. Vill äta pizza till middag men jag ska försöka snåla lite. Har inte direkt någon matlust i övrigt. Ska äta ett plommon snart. Åt en macka med kaviar förut och försökte mig på chokladyoghurt förut. Ehm... jag älskar choklad, men det där var inte direkt gott, haha! Den förtjänar en ny chans dock, typ imorgon. Usch, vad drygt det känns att gå till skolan imorgon... well, då får jag ju träffa mina söta klassisar. De är så jävla awesome, ska ni veta. Yay!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0